Welcome to http://rajafarahnazirah.blogspot.com . Terima kasih sebab dah stalker blog saya . Alang-alang stalker tu jangan lupa click button untuk jadi FOLLOWERS saya . Tapak untuk anda menjerit ada di sebelah kanan . Click sahaja cartoon comel tu . Sila lahh menjerit di situ . Dan jangan lupa LIKE BOX tu . Terima kasih x)

my FOLLOWERS

Animated Dragonica Star Glove Pointer), url(Animated Dragonica Star Glove Pointer), auto;}

Saturday, August 20, 2011

Entry untuk Abang's ! =')

Assalamulaikum readers ! Meyh , meyh , aku nak cerita something kat korang semua . Tapi , ni secret tahu , jangan bagitahu siapasiapa . Janji ? Okay ! Sayang korang ! muaahhh ! tengok tittle kat atas tuh . Okay , aku mula cerita dariiii sekarangggg !

Aku ada seorang abang angkat . Dia handsome , stylo , baik , friendly , yang paling penting dia caringg gillaa ! Dia duduk kat Ampang . Dia form 5 . victim SPM . Kau ada abang angkat macam dia ke ? Takde kan ? Aku dah tahu dah . By the way , aku sayangggggggggg gilllaaaaaaaaaaaaa dengan abang angkat aku ni ! Tapi , hhhmmm . Takde pape lha . Seriously , memang aku sayang gila kat dia .

Serious aku cakap , aku memang sayang dia . Kau tahu tak , readers ? aku bagitahu ni , tahu tak ? kau faham tak ? Aku sayang dia . faham tak ? kalau tak faham sila lha faham . Okay , aku tak nak cerita banyak pasal dia . Nanti kau tackle dia . Aku lha manusia yang paling jealous kalau kau tackle dia #eceh ! kerek seyh !

p/s untuk Abang's - Adek sayang abang lha ! Tolong lha percaya . Nak nangis ni nak nangis ! ='( . Dah nangis dah pon . =') . ILYSM , Syed AzharAlfi Al-amin ! =') #kbai .

No comments:

Post a Comment