Welcome to http://rajafarahnazirah.blogspot.com . Terima kasih sebab dah stalker blog saya . Alang-alang stalker tu jangan lupa click button untuk jadi FOLLOWERS saya . Tapak untuk anda menjerit ada di sebelah kanan . Click sahaja cartoon comel tu . Sila lahh menjerit di situ . Dan jangan lupa LIKE BOX tu . Terima kasih x)

my FOLLOWERS

Animated Dragonica Star Glove Pointer), url(Animated Dragonica Star Glove Pointer), auto;}

Sunday, June 5, 2011

ATTENTION !



Shoutout sape yang saya curi ni .

sumber : images google

Assalamulaikum . Hye kauorang . Apa khabar ? Baik ? Alhamdulillah . Elok lhaa tuh . :) . Hah ! Hari ni saya nak buat entry pasal Shoutbox . Tahu tak shoutbox tuh apa ? Alah , benda alah yang selalu ada kat blog-blog tuh . Yang kalau kauorang buka jea blog siapa-siapa , mesti dia ada tulis "Sape-sape nak jerit , sila jerit kat dot.dot.dot" Hah ! tahu ? Bagus ! Macam mana ek nak buat Shoutbox ni ? Aku dah try dah buat , Tapi . . . . tak boleh . :( . Nak sangat buat . Siapa-siapa yang reti , boleh turunkan ilmu kat saya tak ? Hehe . Okay , sape-sape yang reti buat , sila comment entry ni ea ? Kerjasama anda amat saya hargai . Terima kasih . Bye .

No comments:

Post a Comment