Welcome to http://rajafarahnazirah.blogspot.com . Terima kasih sebab dah stalker blog saya . Alang-alang stalker tu jangan lupa click button untuk jadi FOLLOWERS saya . Tapak untuk anda menjerit ada di sebelah kanan . Click sahaja cartoon comel tu . Sila lahh menjerit di situ . Dan jangan lupa LIKE BOX tu . Terima kasih x)

my FOLLOWERS

Animated Dragonica Star Glove Pointer), url(Animated Dragonica Star Glove Pointer), auto;}

Wednesday, May 18, 2011

h a t e Y O U !



Assalamulaikum . Hai . Dah lama kan aku tak buat entry baru . Sorry lha . tak tahu nak buat entry pasal apa . Hee~ Okay , staright to the point , korang geram tak kalau someone cakap dengan kita baik-baik jea , tapi , dia cakap dengan orang lain then kutuk-kutuk kita ? Of course lha geram kan ? Tuh lha tajuk yang kita nak discus hari ni , Eceh , dah macam cikgu pulak kan ? HAHA! Okay ! be serious please, Aku tak boleh sabar lha . Dah banyak cerita dari mulut kawan aku yang dia kutuk-kutuk aku . Cakap dengan aku bukan main lagi "Aku tak boleh lupakan kau" Tak payah nak kerek sangat lha . Aku dah naik muak dengan ayat yang tak menusuk kalbu tuh . Jijik adalah . Err !
Pesanan untuk budak yang aku perli : Tak payah kerek sangat lha weyh . Aku dah makin benci kat kau . meremang bulu roma aku tahu ! And lagi satu , tak payah lha nak berAWAK-AWAK dengan aku . Tasuke ! menyampah gila gila babeng lha . For your information , I HATE YOU DAMN MUCH ! Okay , bye !

No comments:

Post a Comment